12333333aram Kızlar çok erken değil mi ya bide altlı üstlü beyaz beyaz olmuş onun patlamasını bekliyoruz çok acı çekiyor gece hiç uyanmayan çocuk 4 kere uyanmaya başladı gündüz desen 15 dk uyuyup tekrar kalkıyor kehribar kolye sizce iyi gelir mi?
Flashtv 12333333aram Evet iyi gelir ama hasını almanız gerek ben tots and more den aldım diğerlerine göre pahalı ama değer
hunilimomm 12333333aram bizde kehribar kullandık hiç anlamadım bütün dislerinl çıktı sadece azılarda 37 derece ateşi oldu erken değil benim kızımda 4 buçuk aylıkken başladı beyazlaşmaya 5 aylık olduğunda uclari tamamen çıkmış olduğun fark ettik
Gursazme 12333333aram normalde iyi geliyomus ama ben aldim sanki hic fayda etmedi acayip salyasi var bizimkininde onu full islak ama patlamadi bi beyazlilta yok hala