Kızlar canım anneler 👋 merhaba…. 3 buçuk aylık bi kızım var aktif meme emilimi yapmadığından hipp mama kullanıorm. Fakat mamam bitmek üzere ve int den spariş verdim ve daha gelmesine 3 gün var. Bi yakınımda alerji maması neocate var iki mamayı karıştırıp versem herhangi bir problem yaratır mı sizce? 2 ölçek hipp 1 ölçek alerji maması karıştırp vermeyi düşünüyorum. Alerji maması tadı çok kötü zaten oyüzden 1 ölçek koymayı düşünüyorum. Konu hakkında yardımcı olurmusunuz annelerim 🙈🥰❣️😞