Ayaydn Malesef yok😅 canım bizde 6 gün içinde yaptık doktoruma sorduğumda ise karnı yumuşak kusması yoksa takip dedi eğer rahatsız olursa gliserin kansuk diye bir fitil önerdi kullanmadım ben alışmasın diye ek gıda dönemi bağırsaklar alışmaya çalıştığı için kabız olabiliyor bebekler fazla miktarda yedirmemeye çalışın ben kayısı armut haşlayıp veriyorum iyi geliyor