Diyalizteknikeri canım ilk başlarken 3 gün kuralına göre ilk gün 1 çay kaşığı, ikinci gün 2 çay kaşığı, üçüncü gün 3 çay kaşığı ben sebze ile başladım. Sonra yoğurt ve meyve devam ettim. Sebzeleri haşlayıp çatalla ezdim. Ya da meyve süzgecine koyup verdim. Hiç püre yapmadım. Yoğurtu da pastörize süt ile mayalanıp verdim ama hep cıvık oldu.