Baliminannesii332411 bebegim 2 ay 13 günlük yastığa yatırdığım zaman kafasını kaldırıp oturmaya çalışıyor başarıyo birazda olsa sizce normal mi?
Deletedmom_52 Baliminannesii332411 benim bildigim bebeklerde en az 2 yaşına kadar yastık kullanılmamalı. Ayrıca kafasını kaldırması etrafını merak edip keşfetmeye çalıştığı için olabilir. Oturmanın daha ne oldugunu bilmiyodur çok kücük
birtosbikannesi Baliminannesii332411 oyy maasallah ona ama cok erken 6 aydan önce oturmasina izin verme annesi