Ayazinannesi3001 üzme kendini ,benim bebegim de solunum sıkıntısı sebebiyle 8 gun yatmıştı. O surecde sarılıkta olmuş ve tedavisini almış. Sarılık yeni doğan döneminde tekrarlayabilir çıksa bile, buna hazırlıklı olun. Arkadaşımın bebeği 3 defa girip çıktı kuvoze sarılık nedeniyle. Şimdi gayet saglikli. Dogal bi surec ,kendini yıpratma ve bol bol süt yapacak şeyler ye iç ki bebeğine de süt olsun ,şifa olsun