mada 5 aylık olcak bebeğim yarın ama kolunda ki aşı kabuk bağlamış sismis normal mi hiç ıslatmamıştım aşı olduğu dönemde 4 gün yıkamadım şimdi neden öyle
Eeisitan mada burda okuduğum kadarıyla normal sonraki aylarda da kabul yaptığını yada iltihap yaptığını paylaşanlar olmuştu
melis_duru mada aşı tuttuğu için öyle oluyor, hiç iz olmasa sıkıntı olurdu. Normal yani endişelenmeyim
Elaseda mada benim bebegimdede oldu hatta bazen kanıyor bile ebeler gösterdim kabuk baglar tekrar düşer tekrar baglar dedi iltahaplanma yoksa normal canım
Mervecan7 mada Akması ve kabuk tutması normal hatta akması gerekiyormuş. Dışarıdan müdahalede (sıkmak, kabuğu kaldırmak) bulunmamalıymışız. Endişelenmeyin zamanla iyileşecektir.
Angars mada 4. Aydan sonra su topluyor 8. Ay gibi yara izi oluşuyor cok normal aşı tuttugu anlamına geliyor
Annis-ogul mada bizde de kirmizi leke cikar normaldir dedi .Bi süre sonra da cikti cnm leke gibi duruyo