MomsEliz Zekimurendebizigorecekmi sanırım ben de öyle yapıcam dediğiniz gibi şuan zaten dışarı çıkamıyoruz Rotarixi hafta içi vurdurayım menenjit B yi biraz daha bekleteyim park gibi yerlere gideceğimiz zaman büyüdüğünde yaptırayım 1 yaşında daha iyi olacak sanırım
Zekimurendebizigorecekmi MomsEliz Aynen canım memenjit aşısıyla ilgili düşüncemi Dr uma söylediğimde o da okeylemişti sizde tabi yine de bir Dr nuza danışın aşıyı onlar planlıyor çünkü :)
ikizlerinannesi2985 Sewooo 4.ay çok erken değil mi? Doktorum bize en az 6 aylık olsunlar sonra bakarız dedi.
Serpil123-kzmz Rota virüs aşısı ilk dozu 311tl yaptırdık bebeğim huysuz, şancı,ıkınma biraz ateş yaptı pişman oldum etkisi fazla oldu bize
Handeakglyvz MomsEliz menenjit 450 rotarix 300 küsürdu menenjit iki doz olduk bizde 1 hafta arayla rotarix 2. Doz 5. Ayda olcakmış, Menenjit aşısı ateş yaptı kızımda 😞 aynı şekilde ateş yapanlar var mı
ikizlerinannesi2985 Sewooo bi de aile hekimine danışın bence. Aşıların takibini onlar yapıyor ya. Bizim rotamızı eczacımız yaptı. O da kendi çocuğunun menenjitini 2 yaşında yapmış mesela.
ZMK MomsEliz aylık 200 özel sigortaya veriorum kafa rahat aşılara tahlillere muaynenelere para vermiyorum