Selam hanımlar belki arayışta olanlar için yazıyorum. Benim öneri alabileceğim çok kimse yoktu, herkes Farklı bir şey söylüyordu. Wee baby markasının ufak alıştırma bardağını almıştım 12 lira falandı. Sürekli su akıtıyordu çocuğum hep su içinde kalıyordu. Arkadaşım da aynı markanın büyüğünü almıştı o da akıtıyor diye memnun kalmamıştı. Uzun süre araştırdım, aklıma göre bir şey bulamadım. Bir gün ebebekte indirim vardı %50 indirimliydi herşey. Avent alayım dedim fiyatı pahalı kalitelidir diye düşündüm. Fakat alırken orda bir bayanla konuştuk çok akıttığını söyledi. Aynı şekil Chicco da akıtıyormuş. Bende nuk marka baktım başka bir Kadınla konuşunca bunun Chicco dan aventten daha iyi olabileceğini söyleyince bende deneyeyim dedim. Artık şans eseri mi bilmiyorum ama 2 aydın kullanıyorum hiç akıtma yapmadı. Bebeğim su içmeyi hiç sevmiyordu, şuan bayılıyor su içmeye. Aldığım model Nuk Nature Sense modeliydi. Kesinlikle çok memnun kaldım, arayışta olanlara fikir olsun ❣️