hellomom çok şükür 😊 bi skntı olmasın da hoş gabiz olup şancı çekmesi daha kötü tabi en azından yapabiliyor ama işte herşeyin fazlası zarar derler ya buda fazlamiki diye tereddütte kaldım ama normal olduğunu öğrendim artık sadece benim oğlumda değilmiş demekki olabiliyormuş..