İki aylık bebeğim var gaz sancısı olan bir bebek ve sallanmayı seviyor. Bagi dandini ana kucağı aldık. Oturuşunu mu sevmedi sallanması mı az geldi bilmiyorum iki dk durmadan ağlıyor. Mecbur başka ürün araştırmaya başladım. Joie’de sansa ve serina adlı iki ürün var. Kullananlar yorumlayabilir mi? Bu üründe elimde kalsın istemiyorum. Sonuçta indirimde de olsa 1200 lira.