Adibende4256 Adetim 2 gün oldu gelmedi hala hacamat yaptrmistim gectigimiz sali gunu bu gecikmesine sebep olur mu aklımda deli sorular 😏 tecrübesi olan yazsın lütfen
ElifTGM Adibende4256 bende hacamat yaptırıyorum. Fakat hacamat kan akışını düzenler. Aslında düzensiz olan adet günü gününe olmaya başlar. Hacamattan değildir diye düşünüyorum. Hangi bölgeden yaptırmıştınız?
ElifTGM Adibende4256 ben sanmıyorum hacamattan olduğunu ayrıca 5 güne kadar erken veya geç olması normal aslında.
Adibende4256 ElifTGM ay inşallah birde 3 4 gündür acayip halsizlik ve sinirlilik hali de var adet olamadigimdan galiba