1kralice doktorumuz 2 aylık olduğumuzda aralıksız 5 saate kadar uyuyabileceğini söylemişti (oğlum sağolsun sayılı 5 saat uyudu genel olarak 4 saatte bir uyanıyor) o yüzden artık şekeri düşecek diyee korka canım bırak kendi acıkınca emsin hem daha güzel emer hemde uyur uyku düzeni oluşur geceleri 2 saatte bir kaldırmayı bırak bak bakalım bu gece kaç saatte kalkacak zaten acıkırsa illa ki uyanır ağlar mesela benim uykum çok ağır değil mızmızlanma başlayınca hemen alıp emziriyorum bi bakınıyor sonra uykuya kaldığı yerden devam ediyor böylelikle de gece düzenimiz yavaş yavaş oturmuş oldu