1kralice Kizlar bebiskolarinizi kac saatte bir emziriyosunuz artik? Biz yarin 2 aylik olacagiz. Doktora gitmememize 10 gun var. Beslenme seklimiz hala doktorumuzun dedigi gibi 1.5 / 2 saatte bir. Tavsiyelerinizi alayim👍💚
ali_aysen_karul 1kralice 3 saatte bir emziriyorum benim bebeğimde 2 aylık. 15 dk birini 15 dk birini + mamayla takviye yapıyorum
Mlkmhrrm 1kralice 15 günlüktü doktorumuz uyanınca emzir uyusun dedi o günden beri bebeğim ne zaman uyanırsa o zaman emziriyorum 3 yada 4 saatti buluyor en fazla
Gokturk-10 1kralice bende 2 saatte bir emzirmek istiyorum ama sürekli memede duruyor nasıl yapacağım bunu meme kendine gelemiyor resmen hep başı ıslak😅
1kralice ali_aysen_karul benimki 3 saat emmesin ortaligi yikar benlede emerken kavga eder 🙄 masallah iyi emiyor yarim saat guzel bir saat😬
Seyhan06 ali_aysen_karul bizede mama takviyesi dediler ama dün verdim çok gaz yaptı bıraktım vermeyi neyapıcam bilmiyorum 🤷♀️
ali_aysen_karul 1kralice düzene sokunca sizde alışıyorsunuz bebeğinizde. Eğitim alıyorum yavaş yavaş mamayı bırakacaz inşallah sadece anne sütüyle devam edeceğiz🥰❤️
1kralice Mlkmhrrm anladim canim bizimki sarilikla bas ediyordu 15 gunlukken, kilo almasi gerekirken verdi bi de. O nedenle cok ve sik emzirdim alisti boyle
Mlkmhrrm 1kralice kendi haline bırakabilirsin artık 2 aylık olmuş zaten sen ne kadar geç emzirmek istersen o kadar sık emeceği tutuyor ☺️hem uyku düzeni de oluşur özellikle geceleri rahat edersiniz hem bebiş hem sen canım gece uykusunu alınca da gündüz daha mutlu huzurlu olur
1kralice Gokturk-10 😂😂 al bendende o kadar. Bi duzen oturtamadik surekli istiyor is guc birak tuvalet bile zor oldu artik😂😂
1kralice tontisbebegim valla kuzum benimki sarilik gecirdi ve kilo almasi gereken haftada almadi verdi o nedenle surekli emzirdim ve simdi asiri alisti sik sik emmeye