Anneler tünaydın. 😊 Bebeği 1 yaş civarındayken çalışmaya başlayanlara bir sorum olacak. Benim oğlum 1 yaşında ve hep memede uyuyor. Uyku eğitimi vermek istiyorum ama aklıma şu soru geldi. Benim gibi bebeği memede uyuyan ve 1 yaş bilincindeki çocuğunu başkasına emanet edip çalışan anneler… Bebeğiniz memesiz nasıl uyumaya başladı başkasında? Yani ara sıra anneme bıraksam gündüz, uyur mu bu bebe memesiz? Evde aşırı bunaldım. Ara sıra eşimin işe gidip evrak işlerine falan yardımcı olmayı planlıyorum, nasıl yapacağım?