Irmak21 cnm oda sıcaklığından dolayı terliyor olabilir ve oda sıcaklığı 22 veya 24 derece arasında olsun ve çok sıkı giydirme penye giydir bebegimde öyleydi penye giydirdim ve oda 23 derece olmasına rağmen yatak odasının kapısını hep aralık bırakıyorum bebeğe oksijen olsun diye bide çok ince bir battaniye örtüyorum hiç terlemiyor ve üşümüyor çok seviyor rahat uyuyor