Kızım bir aylık çok kötü pişik oldu makatın kenarlarında da yırtıklar var acı acı aglıyo cok ıkınıyor. Gazlı bir bebek cok fazla pişik kremi kullandım doktor Hamazinc ve hipokart isminde kremler verdi daha fazla arttı ama kullan devam et diyor. Ne yapacağımı sasırdım . Bu durumu yasayıp çözen var mı