Kızlar merhaba 🙋🏼♀️
2aylık kız bebeğim varr 1 kaç gündür gece çiş yapmıyor yaparsada bezi doldurmuyo mesela bu gece emzirdim yatırdım 5 gibi emzirmek için tekrar kaldırdım kupkuru bezz 🥺 sonra emzirdim emzirirken baktım yapmaya başladı bezi doldu sayılır sonra bezi değiştirdim tekrar yatırdım falan derken en son bidaha 7 de emzirdim az bişey emdi 10 da bidaha kaldırdım yine kupkuru bez uyanmıyoda zorla yine emzirdim busefer yine doldurdu bezi niye böyle yapıyo çişinimi tutuyo yoksa o an emdiğinimi direk işiyor anlamadım kafayı yicem açmı tokmu anlayamıyorum
Birde çiş takibini göstergeye bakarak yapıyorum gösterge dolunca değiştiriyorum jellerde şişmiş oluyo ama mesela elime aldığımda bazen çokda ağır olmuyo sizce yeterlimi doğrumu yapıyorum
Ve bizimki doğdu doğalı bir uyku problemi var problem dediğim çocuk uyanmıyo sürekli bi uyku hali sürekli bi uyuma isteği sürekli esniyor emziriyorum kaldırıyorum zorla uyanık tutmaya çalışıyorum uykusunu kaçırıyorumda anca öyle yoksa emiyo uyuyo uyanıyo emiyo uyuyo niye böyle ya işin kötüsü açken bile uyuyo hala ben uyandırıp emziriyorum düşünün çok nadir acıkınca kendi kalkıyo uyanıyo bide çok sakin çok ağlama huyuda yok hep uyumayan sürekli ağlayan bebekler duyuyorum memeden ayrılmayan bebekler falan artık çocuğumda bi sorunmu var diye kafaya takmaya başladım napabilirim doktora söylüyorum uyandırma niye uyandırıyosun kendi uyanır zaten diyo acıkınca ama bakıyorum 5 6 saat uyicak uyandırmasam okadarda aç kalınmazki🤦🏻♀️
2 aylık bebeğin günlük kaç saat uyanık kalması lazım?