Merhaba sevgili anneler oglum 21 aylik ve yaklasik 1 haftadir gunde toplam 10 kaşık yemek ancak yedirebiliyorum oncesinde videoyla da olsa ögunlerini yerdi bitirirdi tabaklarini bir anda biçak gibi kesildi iştahı doktora gotürduk tum tahliller yapildi herhangi bi sorunu yok boyle bi sorunla karsilasan var mi her yolu denedim her yontemi denedim yemiyor 😔