Kubraweyas hiç paylaşmadım paylaşmam da. komşu kadın gelmişti bir kaç aylıkken, o akşam uslu duran bebek gitti deli gibi ağladı deli gibi. sonra annem, apartmanında komşusu ile karşılaşmış, bakayım torunun resmine demiş kadın, annemde de saf saf göstermiş telefondan. o akşamda yine aynısını yaşadık. sonra annemi babamı iyice tembih ettim. zaten benim ne kadar katı olduğumu bilirler bu konuda ama kadın bi anlık işte göstermiş. yani kısaca nazara inanırım ve de var zaten hayal ürünü maalesef değil.