Merhabalar 🌸 oğlum 18 aylık ve son kontrolünde 9800 çıktı. Gündüz öğünlerini iyi yediği halde alamıyor. Akşam yemeğinden sonra yatmadan bir şeyler yedirmek istiyorum. Gece muhallebisi gibi. Fakat süt alerjisi var muhallebi yapamıyorum. Kaşık maması vereceğim muzla beraber. İyi kilo aldıran var mı bildiğiniz? Bebevita ve Aptamil kullananlar varsa yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏