Fatmacicek Arkadaşlar balık yağına ne zaman başladınız . Oğlum son 10 gündür covidden dolayı iyice mahvoldu zayıftı iyice zayıfladı . Toparlanması için biseyler yapmam lazım istahta yok. Araştırma içerisindeyim
27__ Fatmacicek Balik yağı 3 yaşından sorna kuzum. Bebegin çok küçük .Balık , kuzum kiyma verebilirsin.
Mom091 Fatmacicek tereyağı ve pekmez verebilirsiniz. Sizin bebeğiniz küçükmüş içer onu. Güzel iştah açıyor. Balık yağı için erken sanki😊
Fatmacicek 27__ kıyma veriyordum ama son günlerde çorba bile içmek istemiyor . Sütümde az sürekli emmek istiyor. Ama açlıktan uyumuyor
27__ Fatmacicek Sutun azsa emzikce çoğalır birak emsin. Yedigi kadar yesin yine alir vitamini o. Kilo alımı azsa bir şey diyemem ama onu doktora sorun belki mama verin der.
Mom091 Fatmacicek bir çay kaşığı tereyağını eritip içine bir tatlı kaşığı pekmez koyun. Ilıyınca içirin onu. Sabah akşam verin. Epey açıyor iştahı. İşe yarar inşallah. Bir de kendi kızıma çözüm bulabilsem😊
Mom091 Fatmacicek evet hemde öyle böyle değil. 2 yaşına girmek üzere. Biraz daha küçükken kandırabiliyordum ama şimdi mümkün değil. Çoğu öğün ağlıyorum sinirden artık. İştemiyooomm yemiçeeeemmm diyor sürekli🤦🏻♀️
27__ Fatmacicek Benimki de oyle. Hic tombul olmadı boyu uzun. E boya gidiyor iste kuzum daha iyi. Niye takiyorsun ki..
Fatmacicek Mom091 ooyyy düşünmek istemiyorum o günleri . Şimdiden zorlanıyorum. Siz şurup falan vermediniz mi . Rabbim yardimcimiz olsun
Mom091 Fatmacicek neler verdim neler. Hiçbir işe yaramıyor. Sıvı balık yağından da kusuyor. Çiğnenen omega3 var ya ondan kullanıyorum 2 haftadır. O da fayda etmedi. Doktora götüreceğim artık. Amin, çok sağol❤️