Busraakta benim kızım mama yiyor normalde 4.ayda ebe günlük yoğurt verebilirsin dedi. Bende günlük fincan yoğurtla basladim böyle yemeklerdende suyundan falan agzina tatmasi icin verirdim 5.ayda princ corbasi yaptım elma ve havuc suyu sıkıp suyunu verdim öyle eline verdim yedi. Simdi 6.5 aylik iyiki 6.aydan önce bisey verme diyenleri dinlememisim vermisim simdilerde her türlü corba yiyor. Hele yogurdu bardak dolusu iciyor. Yani sıra yeni vermeye basladim hero baby kaşık mama veriyorum. Normal mamayi geceleri veriyorum. Cok sukur 6.ay kontrlunde hicbir problem cikmadi doktor böyle devam dedi😊