10082020 benim kızımda anne sütünü kusuyodu aşırı derecede değil ama hemen hemen her emdiği de cikartiyodu biraz. Doktora sordum hani fazlamı geliyo ki kusuyo diye fazla geldiğinden değil gazını atiyo o şekilde demişti bana pek mantıklı gelmedi ama 🙄