Zehrabaysan normalde 4 aylıkken başlatılıyor bazı doktorlarda 6. Aydan sonra tahlille başlatıyor biz 4. Ayda başladık kullanmaya doktorunuza sorun siz bir o nasıl başlatıyor gerçi sağlık ocağı 4. ayda başlatıyor veriyor kan damlası tabi ben o kan damlasını kullanmıyorum içeriğinden dolayı doktorumuz başka bir damlaya başlattı