Natural serisinden memnunduk bunu alıp deneyelim dedik ama ne zaman çocuğumun altını bağlasam sabah böyle! Her iki bacağı da kabarıyor stok yapmıştım memnun kalırız diye ama kullanmayacağım sanırım. Bedeni natural de 5 kullanıyorduk bunda da onu aldık büyük bile geliyor bunun kalıpları daha geniş sıkmıyor yani ama neden böyle çözemedim Nefret ettim bu bezden!
