Bizimde çok sıkıntılı, 40 günden sonra başladı doktor kolik teşhisi koydu hergün aynı saatlerde tutuyordu krizi, çok zorlandığımda kibrit çöpünü zeytinyağına batırıp uyarıydum poposunu ,saniyeler içinde yapıyordu kakasını, mommys bliss ilacını kullanmaya başladık oda biraz rahatlattı aynı zamanda süt alerjimizde çıktı diyet yapıyorum, şimdi 3 aylık olduk çok şükür gaz problemi bitti ancak diyeti bozduğumda kriz yine tutuyor