Merve5627 Kızlar su damlayı kullanan sizinde öylemii dibinde puturtu dolu resmen dibi donmus gibi sizinde oylemii
dunyaninenguzelkokusu Merve5627 oluyor tatlım bizdekinde de . Bebeğe vermeden yine de bol bol çalkalayım şişeyi
Merve5627 Kızlarr bı bakın lütfen bir aydır kullanıyorum yeni farkettim üstündeki jelatini biraz çıkardım donmus sanki
Nik_mik_yok Merve5627 bende aynı şeyi farkettim ama ne olduğunu anlayamadım. Beyaz bi tabaka var gibi, sise ile alakalı mı acaba dedim bende
Merve5627 Nik_mik_yok aynı şekilde kuzum calkaliyorumda gitmiyor . Bende organik olduğu için öyledir diye düşündüm
Merve5627 dunyaninenguzelkokusu bende dedim acaba bozukmu . Bian vicdan yaptım . Bozuk veriyorum sandim
dunyaninenguzelkokusu dunyaninenguzelkokusu ben üçüncü şişeye geçiyorum ikisinin dibinde de tortu vardı