NurR Kızlar ikisini de denedim sleepynin iki numarası küçük taşırıyor ve olmuyo oğluma üç numarası da büyük geliyo bacakları birleşmiyor resmen molfix de çok iz yapıyor bacakları kıpkırmızı oluyo sleepy gibi iz yapmıycak molfix gibi de güzel kavrayacak bi beze ihtiyacım var 🤔
ikos58 NurR prima premium kullanıyorum doğumdan beri çok memnunum. Hediye gelmişti normal prima oda güzel. Şaşma derim
Goksualya Migrosun minies Sızdırma yapmıyor , pisik yapmıyor Primanın yaptığı pişikten sonra bu beze geçtik 3 aylık olduk hala kullanıyorum çok memnunjm 👍🏻
Hasret NurR ben sleppy ile prima denedim Canım ikiside hoşuma gitti iz yada pişik yapmadı bütçe açısından sleppy çercih ettim bezi kilosuna göre alıyorum ben
Hasret Bebeğim 6 kilo 4 numara kullanıyorum bezin sıkmasını istemediğimden bol daha rahat ediyo kuzum
NurR Hasret canım o zaman da bacaklarında problem olabilir diyorlar büyük olduğu için bacaklarını birleştiremiyo bende öyle denedim öyle dedi doktor
ygmr [bilinmeyen] ne kadar cnm.komili fiyati prima premuum care kullaniorm da baya pahali arada.sleepy kullaniorm denemk mahsatli komili hic kullanmadim uygunsa kullananilirim
NurR Minnosunannesi Neyin iyi geliceği cidden belli olmuyo bazen en ucuz şeyler en iyisi olabiliyor inanırım o yüzden 😂
ozlem NurR prima iz yapıyodu biz de goon kullanıyorum çok memnunum primanın 4 numarası iz yapıyodu goon üç numara kullanıyorum iz ve sızdırma yapmıyo
ozlem NurR yeni çıktı sanırım carrefourdan alıyorum ben birçok markette de var trendyolda da gördüm geçenlerde