Huzeyfeem Avent biberon alicam. Cam almayı düşünüyodum ama aventinkiler cabuk kırılıyor plastik al dediler ama kararsız kaldım. Sizce ?
Pamukkzm Huzeyfeem ben plastik aldım çünkü normalde de çok sakarım düşer illa ilk günden kırarım diye plastik tercih ettim 😂
Esmanur16 Huzeyfeem iki tane cam kırdım dün geldi sipariş vermiştim natural aldım en azından kırılma şansı yok cam çok iyi sağlıkla ama yazık günah çokda pahalı keşke ilk aldığımda natural alsaydim dedim
BalarisiYusra Huzeyfeem boşuna almışım avent camı ben de bebek tutmak istiyor elinden düşüyo ağır olduğu için
aselimbalkizim Huzeyfeem cam aldım ben çabuk kırılır mı bilemem ayaktayken elimdeki tepsiden düşürmüştüm bikere o yüzden tuzbuz olmuştu ama o da normal yüksekten düşüp kırılmayacak cam olmaz avente özel cabuk kırılma nasıl bişey bilmiyorum ama kesinlikle daha sağlıklı cam öneririm
Eesay Huzeyfeem mamajoo gold serisi kullanıyorum. Plastik gibi değil, cam kadar ağır da değil. Plastiklerden daha sağlıklı, deneyebilirsiniz 🌸
EsraVolkan Huzeyfeem benim bebe biberon istemedi. Hamileyken plastik almıştım cam ağır olur çantada veya bebe eline alınca diye. Zaten aventte ve birçok markada bpa free plastik kullanılıyor. Ek gıdaya geçince plastik, silikon kaşıklar tabaklar kullanılıyor.
berenyigit06 Ben chicco nun cam biberonunu almıştım çok ağırdı ve bir düşmede tuzla buz oldu şimdi avent in sağlıklı plastik biberonunu aldım çok memnunum çok hafif valla çokta güzel sakın cam alma inan çok gereksiz bi ağırlık
papatyammmmmm Huzeyfeem ben plastik avent kullanıyorum Yeni doğan 1 numara şu şekilde düşün başı zaten plastik cam alsanda plastiğe temas edicek bebiş sadece dışı cam emdiği yer aynı plastik yani 🤷
Ltfy Huzeyfeem kesinlikle plastik o hatayı ben yaptım. Cam çok ağır oluyor tutöak siteseler tutamıyorlar. Şimdi kızım büyüdü amambiberonunu asla tutmak istemiyor. Ama su biberonunu vs çok güzel elinden bırakmaz. Hata ettim ben amamgenede karar sizin