Usyarun bence normal her çocuk bir olmaz zaten o kadar saat açlıktan da bişey olmaz çocuğa uykuda hissetmez de, ben 2 aydan sonra kendi ne zaman uyanırsa diye bıraktım değişiyodu bazen 3 bazen 5 şuan 4 aylık 10da yatıyo 3te emiyo bir kez o kadar yakında onu da bırakır. Kayınpederimin bi lafı var eski zamanlarda saat mi tutuyolarmış beşiğe koyuyolarmış sarıp sabah alıyolarmış😄