Kızlar bebeğim 2 aylık 19 günlük ben anne sütü mama destekli gidiyorum bebeğim doğduğundan beri, bebeğim dünden beri kakasını yapamıyor. Akşamdan beride mama içmiyor. Aç aç duruyor çok üzülüyorum. Kakasını yapamadığı için mi içmiyor acaba. Bu durumu yaşayan var mı. Keyfi yerinde ateşi yok.