Ceya gzdalidmr doktorlar ne kadar geç çıkarsa. O kadar iyi diyor. Muhtemelen sizin ve eşinizin de geç çıkmıştır. Benimin oğlumda 10 . Ayında ama hiç yok doktora sorduğum da cvb bu şekilde olmuştu. En olmadı 1 yaşında zaten doktor kontrolü olacak o zaman konuşursunuz. Ama şuan endişelenecek bir durum yok 😍
gzdalidmr Ceya iyi bari sevindim.Bende en son 10 ayda gitmiştim doktora sorun yok şimdilik dedi ama baktım hala belirti yok endişelendim sağolun 🥰
gzdalidmr 1prens_2prenses size ne dedi doktor ya da vitamin eksikliğimi acaba bazı yerlerde öyle yazıyor
Ceya gzdalidmr bende aynı şeyleri hissettiğim için sizin anlıyorum, dişin geç çıkması bebeğin gelişimi işe ilgili olmadığını söylüyor doktor
1prens_2prenses gzdalidmr şuan için virüsten bir yere çıkmadığımız için dra götüremedim ama 14 ata kadar normalmiş o zaman çıkmasa mecbur goturcem
Ococila Benim oğlum da 10 aylık hala diş yok hiç belirti de yok doktor genetik olabilir endişelenecek birşey yok dedi ama hergün kontrol ediyorum