Momn Günaydın hanımlar benim kızımın dışı patladı küçük bir sertlik gördüm elimle incelediğimde dışti.bu zamana kadar acısı ağrısı olmadı acaba patlarken mı açıyor yoksa dış büyürken mı birde ne kadar sürede tam çıkmış olmuyor
Gunesimm1 Momn hic acı da olmayabilir canım benim bazı bebekler ağrısız geçiriyor bu süreci. Herkesin ki farklı. Benim kızım çıkarmadan önce boğazı dahil tamamen hastalanıyor patlattikdan sonra rahatlıyor. Sizin ki patlamış ise bundan sonrasında sorun olmaz. Maşallah ağrısız çıkarmış demekdir
iki_prens_annesi_ Momn masallah hayırlı olsun inciniz dis patlayana kadar agrisi sancisi olur buyurken anlamaz bile oglumunda iki disi var belki kisiden kisiye degisir ama bizimki tam anlamiyla 1 ay sürdü büyümesi
mnnakanne Momn kehribar kolye vardı sanırım onun faydası oldu ateşlenmedi cok huysuzlanmadı bir iki gün gece sürekli uyandı gündüz pek uyumuadı snra bi baktık diş cıkmış snradan gördük😂🙈
TinkyWinky Momn alttan birini çıktı ikinci yolda , patlatana kadar sıkıntılar oluyor patladıktan sonra rahatlıyor .Benim bebeğimde huzursuzluk, aşırı salyalanma,kafasında terleme ,popoda pişik oluyor
aysenur_58 Momn valla benim kızımın ağzı 2 aylıkken akmaya başladı 6 aylık oldu hala çıkarmadı ve çok huysuz
Momn aysenur_58 benim kizimde çok erken başladı çok salya akıttı doktor dış yok çene geliştiği için salyasi çok akıyor demişti bizde şuan 6 aydayiz her bebiş farklı oluyor inşallah sıkıntısız dışını cikarir bebeğiniz 😊
Sevdakuzey Merhaba bebim oglum 6 aylık 5.ci disimizi dün patlattık diğer annelerin dediği gibi her çocuk bir olmaz benim oğlum hasta olmadi ateş vs ama cok huysuz ve cok kaşıntı oluyor kasintidan kuduruyor calgel ve dentinox du sanirim adi jel kullanıyorum ama cok işe yaradığı söylenemez allah kolaylık versin çıktıktan sonra acisi geçer ama kaşıntı delirir adamı
Mom090 Momn ilk dişler genelde çok zor olmuyor azılar mesela birde köpek dişlerinde genelde sıkıntı bizim azılar geliyor mesela 2 gün ateş yaptı şimdide uykusuzluk ve huzursuzluk var
Busegokce Peki ikisi birden çıkabilir mi? Bizde diş çıkarıyoruz, ben 1 tane alt diş çıkacağını beklerken alt 2 diş birlikte çıkıyor. Normal mi?