Günaydın hanımlar… her sabah kızartma tenceresi alaym diyorum ama araştırıyorum nette yorumları okuyorum olumsuz yorumlar cok oluyor.. sizin kullanıpta memnun kaldığınz hangisi acaba? Emsan ınkini çok beğeniyorum ama kimisi beş para etmez diyor kimisi iyi diyor sizler hangisini kullanıyorsunuz