11 aylık bebeğime doktorumuz bestiron kan damlası verdi 2 gündür kullanıyorum günde iki kere 8 damla şeklinde bebeğin iştahı aşırı açıldı damladan önce normal bi bebekti kilosu yerindeydi zayıf değildi sürekli bi şeyler yemek istıyo gece mama sayısı 2ydi şimdi 2 saatte bir mama istıyo dokturu arıyacağım bugün ama bu konuda tecrübesi olanlar varsa yazabilirmi