Aliazemmom benim kızın sarılık değeri 13tü hastaneden çıkarken. annem hastanedeyken çok emzirtmemişti aman uyusun diye,çocuk hepten sapsarı olmuştu. ben saat başı emzirdim, altını değiştirdim,topuklarını cimcikledim abartmadan böyle yendik. mutlak surette uyandırın sık sık emzirin başka çaresi yok