
Kızlar bebeğimde yukardaki D vitaminini kullanıyordum. Doğduğunda doktorumuz yazmıştı ama bittiğinde ocean çok önerildiği için ona geçmek istedim. şuan aşağıdakini kullanmaya başlayacağım. Eczaneye sorduğumda değişiklik yapıldığında birşey olmaz dediler. Başladığı markayı değiştiren anneler oldumu bi sakıncası yoktur değilmi ?
