mycutebaby Benim kızım da 40 günlük. İlk haftalar sürekli kustu. Doyduğunu bilmiyordu. Fazla fazla içince kusuyordu. Sakin sakin dururken birden ağzından burnunda çıkıyordu sütler. Geceleri hep nöbet tuttuk. Kusar da duymazsak diye. Yan yatırıyorduk hep. Bir de emdikten sonra ilk 10, 15 dakika içinde değil. Yarım saat, 1 saat sonra kusuyordu. Yani ne zaman kusacağı hiç belli olmuyordu. Hep tetikteydik. Şimdi midesi genişledi, kusması da bitti çok şükür