Merhabalar..Daha önce başına gelen vardır belki diye sizlere de sormak istedim..İşim dolayısıyla bebeğime süt sağıp vermeliyim ama emzirdiğim için uzun zamandır biberon kullanmadım..Şimdi bebeğim biberonu unuttu ve ağzına süremiyoruz..Bu durumla karsılasan var mı ne yaptınız sevgili anneler..Belki bana da çare olur..