Fad merhaba benim kızım da 2 ay 23 gunluk ilk 40 gun bebegim simsiyah oluyor idi gerçekten ağlamaktan ve ikiniyor idi suan hala var ama çok çok çok az çok şükür. Ben ilk nurse harley ile basladim ardından sap siblex, biogaia geldi sonra maflor lakin hiç bir faydasını görmedim sonra da eczacimizin önerisi ile zinco aldim el mahkum o sırada maflor da evde idi bitmemisti. YouTube araştırırken osman gonulal isimli cocuk doktoruna denk geldim o gaz damlasını nasil kullanmam gerektiğini hangilerinin gaz damlası hangilerinde hem gaz hem probiyotik damla oldugun tek tek anlatıyor onun belirttigi gibi kullandım maflor ile zincoyu aynı anda. Simdi çok şükür yüzde 85 azaldi geri kalan yüzde 15 de eee zaten bebek de olağan gaz. Hatta şöyle diyeyim ilk 40 gun asla uyumuyorduk aslana lakin suan aksam 9 ile 9 buçuk arasi yatis gece 3 gibi kalkis tekrar 7 gibi kalkış sadece iki kez kalkiyoruz emziriyorum ondanda. Ve suan ay olarak 6 ila 7 saat kesintisiz uyuması normal diyor bu izlediğim doktor. Ben mus merkezde olduğum için istedifm gibi bir doktor bulamıyorum o yuzden hep arastiriyordum size de oneririm mutlaka izleyin vaktiniz var ise… gazsız sancisiz musmutlu uykular dilerim bebisinize de🌼