Ozlemberkay Kilzar ogluma bebelak veriyordum ama kabiz oluyordu sma ya gectim ama icmiyor mama kokuyyor cok kotu bi kokusu yok ama yinde kokuyor acba zatn mamanin kokusumu oyle yoksa bu bozukmu ne bilmedim
Merfeee Ozlemberkay mama bozuk olabilir.. bende sma kullanıyorum gayet memnunum Hatta 3 ay Sonra aklım çalıştı tadına baktım gayet iyiydi 🤗🤗
Yigitinannesi Ozlemberkay bizde bebelac dan sma ya geçtik doğru biraz kokuyo oda içinde balık yağı olmasından kaynaklı
Layla01 Sma biraz daha kokar bebelac şekerli olduğu için bebekler daha çok seviyor bende aynı sorunu yaşamıştım ama zamanla buna da alıştı
Ozlemberkay Layla01 evet bebelaki bn bile icmek istiyordum tadina bkiyordm gayet guzldi ama sma oyle degil. Icmiyor oglum
Ozlemberkay Yigitinannesi bizde bebelaktn smaya gectik bebelak kabiz yapiyordu sma kabiz yapmiyor qmq zorla iciriorum
Merfeee Ozlemberkay canım tadı içinde şeker olmadığından sana kötü geliyor o zaman.. Bizimki cuk cuk götürüyor vallahi 🤗🤗🤗
Merfeee Ozlemberkay kokuya takılma bence ama yinede ne bileyim değiş diyecem ama sma gerçekten güzel mama