zkysvda Biz de vermeye çalışıyoruz. İlk aylarda böbreklerinde kristalleşme vardı D vitamininden kaynaklı, 2 aylıktan beri su veriyorum. Şimdi ek gıdaya geçtik bezi ıslanmıyor eskisi kadar ve ek gıda az vermeme rağmen. Alıştırma bardağı ile veriyorum bazen oyun yapıyor her yer su, bazen de vızırdıryor ama nedenini anlayamıyorum su veriyoruz sanki çöllere düşmüş gibi içiyor