8 aylık bebeklerinizi düz şekildemi yatırıyorsunuz yoksa yastıklamı düz yatırdığımda sıkıntı yok ama yastıkla yatırınca direkt kalkıp kendini oturur pozisyona getiriyor kızım uykusunda bile kalkıyor buda beni korkutuyor kendine zarar verecek diye bir yandanda yastıksız rahat edebiliyormu acaba düşüncesi var kafamda sizler nasıl yatırıyorsunuz bebeklerinizi