Kızlar 2 ay 11 günlük kızım var , 2. Ayına kadar geceleri sürekli 2 veya 3 saatte bir uyanıp emerdi.. gündüzleri zaten hiçbir sıkıntı yok, 2-3 saatte bir emiyor . Ama 2.ay bittiğinden beri artık geceleri 5 saat deliksiz uyumaya başladı uyandırmalı mıyım? Öyle derin uyuyor ki. Acıktıgın da uyanıyor, emiyor. Sizler nasıl yapıyorsunuz. Acıktıgında mutlaka uyanıyor zaten , ama 5 -6 saat uyuması normal mi 😞