Benim de yengem 16 aylıkken sabır taşıyla bıraktırmıştı,işe yarıyor. Tabi burada sizin de kararlılığınız önemli yiğenim ilk sürmede ağlamış baya annesi de kıyamadığı için emzirmeye devam etmişti ertesi gün tekrar sürmüştü ve ağlasa da vermemişti bikaç gün sonra unuttu. her meme istediğinde koşarak sabır taşı sürüp öyle veriyordu memeyi😄 Umarım sizde kolay bi şekilde bıraktırabilirsiniz🙏