reynwoman doğumdan sonra tsh değeri oldukça düşüyor ( kendimden biliyorum ). Doğumdan sonra terlemelerim geçmemişti, tahlil yaptırdım tsh değerim 0 çıktı. Tiroitlerin fazla çalıştığı anlamına geliyor. Endokrin doktroruna gittim, doğumdan sonra düşer sonra yavaş yavaş yükselmeye başlar dedi. Tsh değerlerinize baktırın kızlar.