Oykmmkrkn Geçmeyen koyu renk idrar bununla ilgili öncede post açmıştım. Ne yapacağım bilemiyorum 3 aylığız acaba enfeksiyon mu başka beriltisi var mı? Bir kere daha başımıza gelmişti tahlil birşey çıkmamıştı şimdide oldu Sadece anne sütü alıyoruz
Hohomoromu Oykmmkrkn bizim ki 22 aylık 6-7 ayından itibaren koyu idrar ve yoğun idrar koku şikayetiyle kaç defa Dr a götürdüm ultrsnla böbreklerine bile bakıldı idrar tahlili kültürü vs derken sonuca varamadık sonuçlarda da bir şey çıkmadı Dr bol su içsin dedi bol su içince koku gidiyor hafif koyuluk oluyor ama
GizemDmlSak Oykmmkrkn benim kızımda da ayni sorun kötü koku koyu renk büyüdükçe suyu cogalttikca kayboldu koku ama yinede rengi koyu suyu az içtiği zaman yine koku oluyor 🤷
Mlke301020 Oykmmkrkn bizde bi hafta önce aynı şekildeydik. Daha sık emzir dedi dr. Böbrek usg çektirdik bir sorun çıkmadı şükür. 2 . Tahlilde 4. Gün düzeldi. 🤲🏻
Synmannesi Oykmmkrkn süper maşallah 🧿 o zaman idrar yaparken ağlama yoksa ağlaması yoksa bir sıkıntı yok demek aylık 1 kilo 800 kilo alması gerek aylık ne kadar alıyor
GizemDmlSak Oykmmkrkn mama meme bir oldugu icin gunde 2 tatlı kaşıgi veriyodum zaten 6aylik olduktan sonra çoğaltmaya basladim 1 cay bardağı gibi zamanlada cogaldi zaten
Oykmmkrkn GizemDmlSak duruma göre vereceğim canım galiba 3ayligiz suyu kaynatip soğutup mu veriyordun acaba
Synmannesi Oykmmkrkn suya gerek yok verme anne sütü çoğunluğu su saten doktora danış ona göre ver verme
GizemDmlSak Oykmmkrkn eğer çoğunluk mama veriyorsan 2 tatli kaşığı kaynatıp soğuyan su vericeksin yoksa 1 cay kaşığı yeter demişti doktorum bana