Mercoban-0701 Kızlar bebeğim bi kaç gündür kabızlık cekiyor sadece anne sütü alıyor doktor normal dedi ama hem zorlanıyor ıkınıyor ağlıyor ne yapmm lazım
Pitpitbebe Mercoban-0701 demir ilacı başladıysanız o da yapar . Preparatı değiştirin doktorunuza danışıp isterseniz
Mercoban-0701 Birbebek34 3gün yapmadı çok az fitil koydum yaptı ama yine aynı zeytinyağ verdim masaj sürekli yapıyorum ilk defa böyle oldu
Birbebek34 Mercoban-0701 kakasi sari sulu yazmışsınız bence kabızlık olsa daha kati kivamda olurdu anne sütü alan bebekler 10 gune kadar kaka yapmamsı normal kabul ediliyor gazdan ıkınıyor olabilir mi acaba benim bebegim de kac günde bir yapıyordu o arada hep ıkınıyordu ama gazdan oluyrodru gazi çıktı mi rahatlatıyordu 😊
aaayazgc Kakası nasıl 3 gün yapmaması.normal.ki.kakasi sulu mu.kati mi katiysa kabız olabilir anne sütü alan bebek 10 güne kadar.yapmamasi normal dendi bana benimki de 2 günde 1 yapıyor
Mercoban-0701 aaayazgc normalde her gün 2 3 yapıyordu birden yavaşladı normal ama çok fazla ıkınıyor ağlıyor durmuyor