Kızlar benim kızım 16 aylık ek gıdaya 6 aylık başladım yalnız sıvı vermeme rağmen hep katı yedirmememe rağmen hep kabız olmaya başladı ve popoda dışa doğru fistül çıktı doktora götürdüm içten çatlak yok dedi bu kakası normale binince içeri girer dedi ama benim kızın düzene bineceği yok kakasını yaparken resmen can çekişiyor😢 Neler denedim bağırsağı çalışsın diye ama banamısın demedi korkuyorum o dışa çıkan parça hep öyle kalırmı diye😭 sizde böyle bir durumla karsılaştınızmı bebeklerinizde